piątek, 7 lutego 2014

Jak szybko nauczyć się angielskiego i przy okacji zwiększyć swoją efektywność?

Kiedy byłem w liceum mój znajomy miał manię oglądania seriali. Oglądał wszystko. Był on jednak uczulony na polskich lektorów i seriale oglądał w internecie po angielsku. Zdarzało mu się często powtarzać różne fragmenty stałe z seriali. "How about you?", "Are you kidding me?" i tym podobne. Progres jaki osiągną za sprawą spędzania codziennie pewnie ze 20 minut na słuchaniu kilku ludzików w komputerze był zaskakujący. Mi jednak seriale zawsze wydawały się czasem straconym, bezproduktywnym. Ostatniego lata jakimś trafem zaciekawiony przez konferencję pewnego dominikanina obejrzałem wszystkie sezony serialu 'Friends'('Przyjaciele') i muszę przyznać iż faktycznie wzbogaciło to mimochodem mój słownik.

Wpadłem niedawno na pomysł, że czas można jeszcze bardziej skompresować (właściwie stąd ten post) oglądając serial po angielsku i na przykład jedząc posiłek lub wykonując inną mało produktywną czynność. Czy to nie wspaniała alternatywa na bezmózgie wpatrywanie się w nieokreśloną przestrzeń podczas śniadania? Oglądać przecież można nie tylko seriale ale również programy telewizyjne wiadomości BBC, CNN i wszystko inne co jest na YouTube! A jest tego bardzo dużo. Do kompresji więc przystąp!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz